Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obsazení prostoru firemní značkou - sociologická studie
Loukota, Petr ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Tato práce je zaměřena na to, jak firemní značka obsazuje prostor billboardů u dálnice, a to, jak toto obsazování vnímají řidiči. Je zde propojen sociologický i marketingový pohled. Práce se zaměřuje na úsek dálnice D5 z Rokycan do Prahy. Práce je ojedinělá hlavně v části, kde je popisována reakce řidičů na obsazení prostoru. V daném úseku probíhal výzkum reakce na základě rozhovorů s řidiči, kteří daný úsek právě projeli. Práce nabízí i pohled na způsob, jakým značka prostor obsazuje.
Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů
Stejskal, Jiří ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce pojednává o správných zásadách prezentování firmy z pohledu firemního stylu a možnostech prezentování produktů firmy. První část práce je věnována způsobu vyjadřování vlastností pomocí grafických postupů, které jsou demonstrovány na praktických příkladech. Je rozebrána problematika dynamiky, síly, jednoduchosti, respektive složitosti a barevnosti. Dále je pak věnována pozornost tvorbě jednotlivých prvků firemního stylu -- firemní značce, vizitce a papíru jako přenosovému mediu. Poté je provedeno srovnání dodavatelů firemního stylu, v čem se liší drobný grafik oproti grafickému studiu a též je uvedena zmínka o základních programech, které jsou pro tvorbu těchto prvků vhodné. Druhá část práce je věnována porovnání různých webových portálů z hlediska jejich prezentace, přehlednosti, barevné vyváženosti, ale převážně z hlediska prezentace produktů pomocí různých grafických technik, popisů produktů a s tím souvisejícího navigačního menu. Konec je věnován trendům v oblasti prezentace produktů. Pro srovnání jsou záměrně vybrány portály napříč zaměřením a u každého jsou demonstrovány možnosti dnešního způsobu prezentování produktů.
Firemní styl v souvislosti s rozvojem firem na internetu
Brejla, Tomáš ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce pojednává o firemním stylu firem, speciálně pak firem na internetu. V první části je rozebrán firemní styl z teoretického hlediska. Je vysvětlena podstata firemního stylu, jeho dimenze, rozdíly mezi firemním stylem malých a velkých firem. Dále je v první části popsán princip tvorby firemního stylu z mezinárodního hlediska, čili pravidla, která je potřeba respektovat při použití firemního stylu ve více zemích a kulturách. V práci jsou také představeni a porovnáni dodavatelé firemního stylu z pohledu dneška, to znamená, jaké jsou možnosti velkých dodavatelů versus možnosti jednotlivců. Na závěr první části jsou stručně představeny prvky firemního stylu, tedy stavební kameny každého správného firemního stylu, a trendy, které lze v jejich tvorbě dnes pozorovat. Druhá část práce je věnována firemnímu styl firem na internetu. Nejprve je představen marketingový základ internetu, tedy druhy firem a jejich důvody a možnosti prezentace na internetu. Dále je pak popsán odlišný základ firemního stylu na internetu a následně rozebrány (podobně jako v první části práce) jednotlivé prvky firemního stylu na internetu. Důraz je kladen na popis odlišných principů tvorby těchto prvků a opět jsou také popsány současné trendy. V závěru práce je zhodnocena odlišnost tvorby projektů firemního stylu na internetu a mimo internet a lehce nastíněno řešení optimální situace. Celá práce je doplněna velkým množstvím obrazových příkladů, aby si čtenář mohl názorně udělat představu o tom, co je v textu popisováno.
Analýza komunikačních aktivit Pražské teplárenská a.s.
Rybková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zabývá komunikačními aktivitami společnosti Pražská teplárenská a.s. Práce je založena na charakteristice společnosti, jejích komunikačních cílů, cílových skupin komunikace, komunikačních nástrojů, prvků firemního stylu (název, firemní značka, písmo, barvy) a výzkumu známosti Pražské teplárenská mezi obyvateli hl.m. Prahy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.